Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Badania marketingowe

Specjalizujemy się pozyskiwaniu danych pierwotnych (z pierwszej ręki) wg technik: wywiadu bezpośredniego d2d, ankieta w przejściach ulicznych, pogłębiony wywiad środowiskowy
Badania telefoniczne realizujemy zarówno wśród mieszkańców miast/ terenów wiejskich, konsumentów B2C, jak i wśród przedsiębiorstw
Usługa skierowana przede wszystkim dla potencjalnych najemców lokali gastronomicznych, bistro, kawiarni, jak i inwestorów planujących przebudowę infrastruktury ruchu pieszego
Interesuje cię co wpływa pozytywnie a co negatywnie na wizerunek twojej marki? Jakie obszary kompetencyjne są magnesem dla twoich klientów?
Czy wiedza marketingowa o konsumentach zdobyta 5 lat temu jest nadal aktualna? Czy nastąpiły zmiany w zachowaniach konsumentów w ostatnim czasie? Skąd wynikają takie a nie inne preferencje grupy docelowej?
Od badania jakości obsługi klienta w handlu detalicznym, poprzez branżę usługową (HoReCa) aż po analizę procesu zakupowego na rynku B2B
Dla tych, którzy chcą się dowiedzieć czy skutecznie komunikują się ze swoją grupą docelową oraz dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z oddziaływaniem na klientów
Planujesz badania satysfakcji klientów? A może odwrócimy problem i zarekomendujemy ci badania czynników niezadowolenia utraconych klientów. Możemy iść dalej i porównać wskaźnik CSI na dwóch niezależnych grupach celu
Dostarczamy wnioski wspierające działania lojalizujące. Od wskaźnika CRR, RFM wymiary doświadczeń
Czyli o tym na ile możesz podnieś cenę produktu/ usługi aby nie utracić klientów? O ile % wzrośnie wolumen sprzedaży jeżeli obniżysz cenę produktu o 5%, 10% a może 20%? Jaki substytut będzie twoim wsparciem przy zmianie cen?
Twórcy reklam w większości przypadków kochają swoje dzieła, a twoi klienci? Nas jako badaczy interesuje czy reklama wywoła reakcję, jeżeli tak to jaka ona będzie

Badania rynku

Usługa skierowana dla podmiotów planujących zarówno ekspansje na rynki zagraniczne, jak i podbój świata e-commerce
Od analizy zasobów przedsiębiorstwa, otoczenia – konkurencji, wskaźników makro po aktualizację strategii
Dostarczamy odpowiedzi w zakresie perspektyw, zagrożeń, szeroko pojętego ryzyka inwestycji w wybranym sektorze na podstawie aktualnych, rzetelnych i niezależnych źródeł danych

Pozostałe badania