Specjalizujemy się pozyskiwaniu danych pierwotnych (z pierwszej ręki) wg technik: wywiadu bezpośredniego d2d, ankieta w przejściach ulicznych, pogłębiony wywiad środowiskowy
Usługa skierowana przede wszystkim dla potencjalnych najemców lokali gastronomicznych, bistro, kawiarni, jak i inwestorów planujących przebudowę infrastruktury ruchu pieszego
Czy wiedza marketingowa o konsumentach zdobyta 5 lat temu jest nadal aktualna? Czy nastąpiły zmiany w zachowaniach konsumentów w ostatnim czasie? Skąd wynikają takie a nie inne preferencje grupy docelowej?
Dla tych, którzy chcą się dowiedzieć czy skutecznie komunikują się ze swoją grupą docelową oraz dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z oddziaływaniem na klientów
Planujesz badania satysfakcji klientów? A może odwrócimy problem i zarekomendujemy ci badania czynników niezadowolenia utraconych klientów. Możemy iść dalej i porównać wskaźnik CSI na dwóch niezależnych grupach celu
Czyli o tym na ile możesz podnieś cenę produktu/ usługi aby nie utracić klientów? O ile % wzrośnie wolumen sprzedaży jeżeli obniżysz cenę produktu o 5%, 10% a może 20%? Jaki substytut będzie twoim wsparciem przy zmianie cen?
Twórcy reklam w większości przypadków kochają swoje dzieła, a twoi klienci? Nas jako badaczy interesuje czy reklama wywoła reakcję, jeżeli tak to jaka ona będzie
Dostarczamy odpowiedzi w zakresie perspektyw, zagrożeń, szeroko pojętego ryzyka inwestycji w wybranym sektorze na podstawie aktualnych, rzetelnych i niezależnych źródeł danych