Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Raporty dla galerii handlowych/ obiektów handlowych

Zakres tematyczny:

  • zachowania zakupowe mieszkańców wobec galerii handlowych/ obiektów handlowych/ marketów wielkopowierzchniowych/ komercyjnych wg dzielnic administracyjnych miasta (rozkład ruchu klienckiego, postawa wobec robieania zakupów w alterantywnych lokalizacjach, mapa migracji, siła przywiązania/ stopień lojalności, motywy zakupowe, kryteria socjo-ekonomiczne, bechawioralne; opcjonalnie kryteria psychologiczne)
  • badanie profilów klienckich
  • badanie udziałów rynkowych na podstawie badań preferencyjnych
  • badanie zadowolenia klientów
  • badanie wartości dodanych/ poszukiwania nisz
  • badanie wizerunku
  • badanie skuteczności działań marketingowych/ kampanii reklamowych
  • analiza konkurencji/ saturacja
  • badania ruchu pieszych (test + re-test)

Zakres geograficzny:

Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Opole, Szczecin, Katowice, Gliwice, Sosnowiec, Zabrze, Częstochowa, Bydgoszcz, Jelenia Góra, Wałbrzych, Kłodzko, Legnica, Leszno, Białystok, Rzeszów i Lublin

Technika zbierania danych:

PAPI walking route door to door (wywiad bezpośredni w lokalu respondenta); dane pierwotne „z pierwszej ręki”

Warstwowanie próby badawczej:

Tak, per dzielnica administracyjna; liczba wywiadów proporcjonalna do zaludnienia per dzielnica

Raportowanie:

Standardowo raport opisowy z wnioskami w jęz. polskim; pozostałe języki na życzenie

Dla kogo usługa?

  • Zarządcy obiektów handlowych
  • Potencjalni inwestorzy, najemcy na etapie komercjalizacji obiektu
  • Branżowcy

Czas realizacji:

od 7-21 dni

Terminy:

z wyprzedzniem minimum 30 dnigalass