Badanie Cech Produktu
CeBRiS - badamy kolor, treści, kształt, wagę, format każdego produktu
Dlaczego warto zamówić badanie cech produktu?
Marka to skomplikowany symbol o wielu poziomach znaczeniowych, od cech fizycznych po wartości i osobowość. Według W.P. Kotlera, cechy produktu stanowią trzon marki, ponieważ to one determinują, jak konsumenci postrzegają inne aspekty.
Kluczowe pytania w badaniu cech produktu:
- Jakie cechy wyróżniają Państwa produkt?
- Jak są one odbierane przez klientów?
- Jak konsumenci oceniają opakowanie, korzyści funkcjonalne i atrybuty produktu?
Nasze podejście
Nasza metodologia badawcza kładzie duży nacisk na bezpośredni kontakt z badanymi. Dzięki indywidualizowanym wywiadom zdobywamy rzetelną opinię odbiorców. Nasza wiedza psychologiczna pozwala na głębszą analizę wyników.
Wyniki badania:
- Ocena poszczególnych atrybutów produktu – Jak konsumenci oceniają cechy Twojego produktu?
- Unikalność cech – Które atrybuty są charakterystyczne tylko dla Twojej marki, a które wynikają z kategorii produktu?
- Korzyści funkcjonalne – Jakie korzyści są najbardziej związane z Twoim produktem?
Nasz raport dostarczy Państwu wiedzy, która pomoże lepiej zrozumieć i efektywnie komunikować unikalne cechy Waszej marki.