Badania wizerunku marki

CeBRiS - badania doświadczenia z marką

Dla kogo badania wizerunku marki? 

Jak twierdzą Al Ries i Jack Trout, marketing to walka o percepcję, nie tylko o wybory konsumenckie. Przykład Coca-Cola Company pokazuje, że mimo lepszych wyników w testach smakowych, New Coke nie zdołała zdetronizować Coca-Coli Classic. Dlaczego? Odpowiedź leży w silnym wizerunku marki.

A jak Państwa marka jest postrzegana przez konsumentów?

  • Jakie skojarzenia i konotacje budzi?
  • Jak wizerunek Państwa marki wypada w porównaniu z konkurencją?
  • Czy zbliża się do obrazu marki idealnej?

Nasze narzędzie do pomiaru Wizerunku Marki odpowie na te pytania, kładąc szczególny nacisk na semiotyczny wymiar badania. Język i komunikacja mają tu kluczowe znaczenie, ale nie zapominamy o rzetelności, trafności i obiektywności.

Co Otrzymasz?

Efektem naszej pracy będzie raport, który:

  • Określi unikalną strukturę cech determinujących postrzeganie Państwa produktów/usług.
  • Dostarczy danych na temat relacji wizerunku Państwa marki do konkurencji i ideału.

Wierzymy, że uzyskane dane pomogą w skutecznym opracowaniu strategii marketingowej, przyczyniając się do dalszego sukcesu Państwa marki na rynku.

Uzupełnienie badania wizerunku marki stanowią badania doświadczeń z marką, które cieszą się coraz większą popularnością

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń i zapytaj o badanie wizerunku marki !

Telefon

+48 535 77 12 17

Adres mailowy

info@cebris.pl

Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu przygotowania oferty lub realizacji zadań wynikających z przesłanego zapytania (zgodnie z art. 6 ust 1 pkt b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz. L 119/1, 4/05/2016)).

CeBRiS Badania Rynku Wrocław
Zadzwoń teraz!