Badania wizerunku marki
CeBRiS - badania doświadczenia z marką
Dla kogo badania wizerunku marki?
Jak twierdzą Al Ries i Jack Trout, marketing to walka o percepcję, nie tylko o wybory konsumenckie. Przykład Coca-Cola Company pokazuje, że mimo lepszych wyników w testach smakowych, New Coke nie zdołała zdetronizować Coca-Coli Classic. Dlaczego? Odpowiedź leży w silnym wizerunku marki.
A jak Państwa marka jest postrzegana przez konsumentów?
- Jakie skojarzenia i konotacje budzi?
- Jak wizerunek Państwa marki wypada w porównaniu z konkurencją?
- Czy zbliża się do obrazu marki idealnej?
Nasze narzędzie do pomiaru Wizerunku Marki odpowie na te pytania, kładąc szczególny nacisk na semiotyczny wymiar badania. Język i komunikacja mają tu kluczowe znaczenie, ale nie zapominamy o rzetelności, trafności i obiektywności.
Co Otrzymasz?
Efektem naszej pracy będzie raport, który:
- Określi unikalną strukturę cech determinujących postrzeganie Państwa produktów/usług.
- Dostarczy danych na temat relacji wizerunku Państwa marki do konkurencji i ideału.
Wierzymy, że uzyskane dane pomogą w skutecznym opracowaniu strategii marketingowej, przyczyniając się do dalszego sukcesu Państwa marki na rynku.
Uzupełnienie badania wizerunku marki stanowią badania doświadczeń z marką, które cieszą się coraz większą popularnością
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń i zapytaj o badanie wizerunku marki !