Badania Jakościowe

CeBRiS - jakościowe badania dla działów marketingu

Badania jakościowe są zazwyczaj prowadzone na małych próbach, realizowane zazwyczaj w formie indywidualnych wywiadów (IDI) lub zogniskowanych wywiadów fokusowych (FGI). Badania jakościowe prowadzone są przez moderatora, którego celem jest zmobilizowanie uczestników do dyskusji na temat badanego zjawiska. Metody jakościowe wykorzystuje się w celu: poznania ukrytych przekonań, emocji, skojarzeń czy też schematów zachowania w stosunku do przedmiotu badania. Interpretacja wyników ma charakter subiektywny, dlatego też efekt końcowy uzależniony jest od wiedzy i doświadczenia moderatora dyskusji.

CeBRiS Badania Rynku Wrocław

Skontaktuj się z nami!

Czy wiesz, że co trzecia firma wybiera technikę badań jakościowych – IDI (indywidualnych wywiadów pogłębionych) z zapisem audio lub video? Zapytaj o ofertę badań IDI oraz FGI!

Telefon

+48 535 77 12 17

Adres mailowy

info@cebris.pl

Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu przygotowania oferty lub realizacji zadań wynikających z przesłanego zapytania (zgodnie z art. 6 ust 1 pkt b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz. L 119/1, 4/05/2016)).

CeBRiS Badania Rynku Wrocław
Zadzwoń teraz!