Badania lojalności klientów

CeBRiS- badania lojalności klientów oraz czynników odejść

Co nam dają badania lojalności klientów?

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku, lojalność klientów jest niezwykle cenna. Wierni klienci nie tylko regularnie kupują produkty danej marki, ale również wspierają jej wizerunek i stabilność finansową. Lojalność klientów zależy od wielu czynników:

  • Zaspokajanie potrzeb – marka musi spełniać oczekiwania klientów.
  • Atrakcyjny wizerunek – klienci chcą utożsamiać się z marką, która odzwierciedla ich wartości.

Nasza metodologia badania lojalności klientów pozwala:

  • Zidentyfikować kluczowe elementy lojalności – analizujemy, co wpływa na przywiązanie klientów do marki.
  • Oceniać siłę oddziaływania – określamy, które czynniki mają największy wpływ na lojalność.
  • Wskazywać mocne i słabe strony – identyfikujemy, co działa, a co wymaga poprawy w dotychczasowych działaniach marketingowych.

Wyniki naszych analiz to nie tylko twarde dane, ale także wnioski i rekomendacje oparte na dogłębnej wiedzy psychologicznej. Nasze sugestie mają na celu zwiększenie oddania klientów i wspieranie rozwoju Państwa firmy.

Skontaktuj się z nami!

Czy wiesz, że badając lojalność klientów, których obsługujesz posiadasz wiedzę o czynnikach lojalności? a co z klientami, którzy odeszli? Czy zastanawiałeś się ile twoje przedsiębiorstwo zyskałoby gdyby posiadało wiedzę o czynnikach rezygnacji z twoich usług? Czy wiesz, że owe wnioski mógłbyś wykorzystać do remarketingu usługi lub produktów? Zapytaj o szczegóły!

Telefon

+48 535 77 12 17

Adres mailowy

info@cebris.pl

Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu przygotowania oferty lub realizacji zadań wynikających z przesłanego zapytania (zgodnie z art. 6 ust 1 pkt b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz. L 119/1, 4/05/2016)).

CeBRiS Badania Rynku Wrocław
Zadzwoń teraz!