Mystery shopping
Metoda badania poziomu jakości obsługi. Niegdyś stosowana tylko przez banki.
Dziś korzysta z niej ok. 25% wszystkich firm, które decydują się na badania marketingowe.
Oni już wiedzą, że jakość obsługi jest najlepszą wizytówką firmy i że warto ją stale monitorować.
Przygotowane przez naszą agencję badanie umożliwia rzetelny, trafny pomiar poziomu oferowanych usług.
Realizując badanie ogromny nacisk kładziemy, z racji naszego wykształcenia, na czynnik ludzki, nie zapominając jednak, że na ogólne wrażenie składają się również inne elementy np. estetyka lokalu czy jego oznakowanie.
Wiedząc, że sednem badań Mystery Shopping jest staranny dobór audytorów, prowadzimy restrykcyjną selekcję Tajemniczych Klientów w oparciu o kryteria zleceniodawcy. Gwarantem wyboru najlepszych z najlepszych jest nasza baza, która liczy już ponad 5200 zgłoszeń i stale rośnie.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, stale poszerzamy naszą ofertę. Na liście naszych usług znajduje się nie tylko tradycyjny audyt, ale również teleaudyt czy email-audyt.Wszystkie te działania mają tylko jeden cel: dostarczyć Państwu rzetelnych, wiarygodnych informacji na temat:
- ogólnego poziomu obsługi klienta
- oceny poszczególnych czynników kształtujących opinię klientów
- stopnia ważności poszczególnych zmiennych przy determinowaniu oceny finalnej
- mocnych stron oferowanych usług i obszarów wymagających poprawy
Opracowany przez nas raport nie ogranicza się tylko do twardych danych. To również wnioski i rekomendacje, które tworzymy między innymi w oparciu o naszą rzetelną wiedzę psychologiczną. Wierzymy, że nasze sugestie, mogą przyczynić się do progresu w Państwa firmie.