Badania wrażliwości cenowej

CeBRiS - badania wrażliwości cenowej usługi i produktów

Co nam daje badanie wrażliwości cenowej?

Zrozumienie, ile konsumenci są gotowi zapłacić za produkt, jest kluczowe dla działów odpowiedzialnych za politykę cenową. Dzięki temu możliwe jest:

  • Bezpieczne podniesienie cen – zwiększenie ceny bez ryzyka utraty klientów.
  • Określenie progu akceptacji cenowej – identyfikacja momentu, w którym klienci przestają akceptować wyższe koszty.

Elastyczność cenowa to wskaźnik, który określa relację między zmianami ceny a popytem na produkt. Wpływ na wrażliwość cenową mają różne czynniki, w tym:

  • Kategoria produktu – różne kategorie mają odmienny poziom akceptacji cenowej.
  • Cechy konsumentów – takie jak poziom maksymalizmu zakupowego czy przywiązanie do marki.

Nasza metodologia umożliwia:

  • Szacowanie wskaźnika elastyczności – określenie, jak zmiany cen wpłyną na popyt.
  • Identyfikację czynników wpływających na akceptację cenową – zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych.
  • Rekomendacje marketingowe – wskazówki, jak zwiększyć elastyczność cenową produktów lub usług.

Raport, który dostarczamy, to nie tylko twarde dane, ale również rzetelne wnioski i rekomendacje oparte na wiedzy psychologicznej, które mogą wspierać rozwój Państwa firmy. Naszym zdaniem badanie wrażliwości cenowej jest niezbędne w dzisiejszych czasach, szczególnie kiedy mamy sekwencję nieprzewidywalnych zdarzeń

CeBRiS Badania Rynku Wrocław

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń i zapytaj o badanie wrażliwości cenowej !

Telefon

+48 535 77 12 17

Adres mailowy

info@cebris.pl

Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu przygotowania oferty lub realizacji zadań wynikających z przesłanego zapytania (zgodnie z art. 6 ust 1 pkt b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz. L 119/1, 4/05/2016)).

CeBRiS Badania Rynku Wrocław
Zadzwoń teraz!