Badania zadowolenia klientów

CeBRiS - badania zadowolenia klientów, czynników dyssatysfakcji

Badania satysfakcji klientów kluczem do sukcesu

Badania zadowolenia klientów pokazują, że jeden usatysfakcjonowany klient może zarekomendować firmę trzem innym osobom, podczas gdy jeden niezadowolony przekazuje negatywną opinię aż dziewięciu osobom. Satysfakcja klientów to zatem kluczowy element sukcesu na rynku.

Kluczowe Pytania:

  • Czy Państwa produkty/usługi budzą satysfakcję klientów?
  • Co wzbudza największe zadowolenie, a co wymaga poprawy?
  • Czy cena, czy jakość ma większy wpływ na ogólne wrażenie o Państwa firmie?

Nasze Podejście

Nasza metodologia opiera się na rzetelnych i trafnych narzędziach badawczych, idealnie dopasowanych do specyfiki Państwa branży. Pracę rozpoczynamy od profesjonalnej analizy działalności, a każde badanie jest realizowane z zachowaniem najwyższych standardów – od testów pilotażowych po kontrolę pracy ankieterów.

Wyniki Badania:

  • Precyzyjna diagnoza zadowolenia klientów – Co działa dobrze, a co wymaga poprawy?
  • Analiza czynników wpływających na satysfakcję – Cena, jakość, obsługa – co ma największe znaczenie?
  • Rekomendacje na przyszłość – Na podstawie danych i naszej wiedzy psychologicznej tworzymy wnioski, które mogą przyczynić się do rozwoju Państwa firmy.

Raport, który opracujemy, dostarczy Państwu cennych informacji potrzebnych do dalszego doskonalenia oferty i budowania długotrwałych relacji z klientami.

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń i zapytaj o badania zadowolenia klientów !

Telefon

+48 535 77 12 17

Adres mailowy

info@cebris.pl

Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu przygotowania oferty lub realizacji zadań wynikających z przesłanego zapytania (zgodnie z art. 6 ust 1 pkt b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz. L 119/1, 4/05/2016)).

CeBRiS Badania Rynku Wrocław
Zadzwoń teraz!