Jeden usatysfakcjonowany klient to rekomendacja dla 3 innych osób, a jeden niezadowolony to negatywna informacja przekazana 9 osobom – wyniki badań psychologicznych dobitnie pokazują jak istotną kwestią w odniesieniu sukcesu na rynku jest satysfakcja klienta.
- A czy produkty/usługi Państwa firmy budzą satysfakcję klientów?
- Co wzbudza największe zadowolenie, a co wymaga poprawy?
- Czy cena, a może jakość oferowanych usług/ produktów w większym stopniu determinuje ogólne wrażenie o Państwa firmie?
Dzięki rzetelnym, trafnym, obiektywnym narzędziom metodologicznym jesteśmy w stanie udzielić Państwu odpowiedzi na powyższe pytania.
Wiedząc, że nie ma uniwersalnego panaceum na wszelkie bolączki, naszą pracę nad badaniem rozpoczynamy od profesjonalnej analizy obszarów Państwa działalności. Efektem jest przygotowanie narzędzia idealnie dopasowanego do specyfiki Państwa branży.
Realizując badanie szczególną uwagę zwracamy na standardy realizacji. Testy pilotażowe, kontrola pracy ankietera itp.
Opracowany przez nas raport nie ogranicza się tylko do twardych danych. To również wnioski i rekomendacje, które tworzymy między innymi w oparciu o naszą rzetelną wiedzę psychologiczną. Wierzymy, że nasze sugestie, mogą przyczynić się do progresu w Państwa firmie.