Badania zadowolenia klientów
CeBRiS - badania zadowolenia klientów, czynników dyssatysfakcji
Badania satysfakcji klientów kluczem do sukcesu
Badania zadowolenia klientów pokazują, że jeden usatysfakcjonowany klient może zarekomendować firmę trzem innym osobom, podczas gdy jeden niezadowolony przekazuje negatywną opinię aż dziewięciu osobom. Satysfakcja klientów to zatem kluczowy element sukcesu na rynku.
Kluczowe Pytania:
- Czy Państwa produkty/usługi budzą satysfakcję klientów?
- Co wzbudza największe zadowolenie, a co wymaga poprawy?
- Czy cena, czy jakość ma większy wpływ na ogólne wrażenie o Państwa firmie?
Nasze Podejście
Nasza metodologia opiera się na rzetelnych i trafnych narzędziach badawczych, idealnie dopasowanych do specyfiki Państwa branży. Pracę rozpoczynamy od profesjonalnej analizy działalności, a każde badanie jest realizowane z zachowaniem najwyższych standardów – od testów pilotażowych po kontrolę pracy ankieterów.
Wyniki Badania:
- Precyzyjna diagnoza zadowolenia klientów – Co działa dobrze, a co wymaga poprawy?
- Analiza czynników wpływających na satysfakcję – Cena, jakość, obsługa – co ma największe znaczenie?
- Rekomendacje na przyszłość – Na podstawie danych i naszej wiedzy psychologicznej tworzymy wnioski, które mogą przyczynić się do rozwoju Państwa firmy.
Raport, który opracujemy, dostarczy Państwu cennych informacji potrzebnych do dalszego doskonalenia oferty i budowania długotrwałych relacji z klientami.
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń i zapytaj o badania zadowolenia klientów !