Badania Ilościowe

CeBRiS - ilościowe badania terenowe oraz telefoniczne

Badania ilościowe są realizowane z zastosowaniem metod statystycznych, prowadzone przeważnie na dużych próbach (najczęściej reprezentatywnych).Niewątpliwą zaletą metod ilościowych jest możliwość generalizacji wyników na populację. Prowadzi się je indywidualnie bądź w połączeniu z metodami jakościowymi. Do badań ilościowych zaliczamy metody takie jak CATI (wywiad telefoniczny), PAPI (wywiad bezpośredni), CAPI (wywiad bezpośredni wspomagany komputerowo) oraz CAWI (wywiad online). To na którą metodę ilościową zdecyduje się badacz zależy od wielu czynników, np. CATI jest metodą zbierania danych szybką oraz stosunkowo tanią, podobnie jest w przypadku ilościowych badań internetowych CAWI. PAPI oraz CAPI to metody w których ankieter jest w bezpośredniej relacji z badanym co pozwala na lepszą kontrolę jakości udzielanych informacji. Wyniki uzyskiwane z badań ilościowych mają zazwyczaj charakter opisowy, możemy np. poznać jaki odsetek badanych jest usatysfakcjonowany danym produktem bądź jak konsumenci spostrzegają wizerunek analizowanej firmy. Niewątpliwą zaletą badań ilościowych jest mnogość statystyk jakie można wykorzystać podczas prowadzenia analiz. Wykorzystanie analiz statystycznych sprawia, że uzyskane informacje są bardziej rzetelne a co najważniejsze zgodne z rzeczywistością a więc trafne.

CeBRiS Badania Rynku Wrocław

Skontaktuj się z nami!

Zamawiając badanie ilościowe np. znajomości marki, wizerunki marki, preferencji klientów, z wyprzedzeniem 30 dniowym oszczędzasz 20% kosztów projektu. Zapytaj o ofertę!

Telefon

+48 535 77 12 17

Adres mailowy

info@cebris.pl

Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu przygotowania oferty lub realizacji zadań wynikających z przesłanego zapytania (zgodnie z art. 6 ust 1 pkt b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz. L 119/1, 4/05/2016)).

CeBRiS Badania Rynku Wrocław
Zadzwoń teraz!