W czasach stale rosnącej konkurencji lojalność klientów stała się czynnikiem wielce pożądanym. Wierni klienci systematycznie kupujący produkty danej marki zapewniają jej stabilność finansową oraz przyczyniają się w znacznym stopniu do budowy jej wizerunku.
Na lojalność klientów składa się wiele czynników. W dzisiejszych czasach nie wystarczy by marka zaspokajała potrzeby, musi również dysponować takim wizerunkiem z którym klienci chcieliby się utożsamiać.
Nasza metodologia pozwala zidentyfikować elementy mające wpływ na lojalność klienta oraz określić siłę oddziaływania każdego z nich na przywiązanie do danej marki.
Na podstawie uzyskanych wyników jesteśmy w stanie wskazać Państwu słabe jaki i mocne strony dotychczasowych działań marketingowych oraz zarekomendować rozwiązania, które zwiększą oddanie klientów.
Opracowany przez nas raport nie ogranicza się tylko do twardych danych. To również wnioski i rekomendacje, które tworzymy między innymi w oparciu o naszą rzetelną wiedzę psychologiczną. Wierzymy, że nasze sugestie, mogą przyczynić się do progresu w Państwa firmie.
Post Date: 2011-01-27