badania, których celem jest dostarczenie kluczowych informacji na temat mechanizmów mających wpływ na funkcjonowanie ekonomiczne, marketingowe i ekonomiczne przedsiębiorstw.
Related Posts
Zalety badania marketingowego
Jakie informacje można uzyskać dzięki badaniom marketingowym? Badania marketingowe bywają nieocenionym źródłem informacji niezbędnych do podjęcia trafnej decyzji, która w rzeczywistości... read more
Badanie opinii publicznej – sondaże wyborcze
Najpopularniejszym i chyba każdemu znanym sposobem badania opinii publicznej dotyczącej zjawisk politycznych jest sondaż. Dzięki niemu zainteresowani tym zagadnieniem mogą... read more
Badania typu „in hall test”
badania ilościowe przeprowadzane w specjalnie zaaranżowanych salach, których celem jest dostarczenie szczegółowych i wnikliwych ocen respondentów na temat... read more
Metoda MAT w badaniu rynku
Metoda MAT jest techniką często stosowaną przez przedsiębiorstwa w analizie 12-miesięcznego trendu sprzedaży, jak i prognozach sprzedaży. Zastosowanie metody MAT... read more
Charakterystyka badań panelowych
Badania panelowe jest to jedna z metod zbierania danych w badaniach rynku. Polega na tym, że osoby raz przez nas... read more
Badania Trackingowe
Badania Trackingowe to metoda bardzo często wykorzystywana w badaniach rynku. Metodologię tą stosujemy wtedy gdy chcemy zbadać zmiany zachodzące w... read more
Czynniki zakłócające proces badawczy
W badaniach rynkowych istnieje wiele czynników mogących mieć negatywny wpływ na prawdziwość uzyskanych wyników. Odpowiedzialność, za ich skuteczne kontrolowanie bierze... read more
Badania elementów składowych marki
Z roku na rok rośnie liczba zleceń na badania rynkowe koncentrujące się na analizie poszczególnych elementów marki oraz jej całościowego... read more
Techniki analizy statystycznej w badaniach rynkowych
W badaniach rynkowych stosuje się najróżniejsze metody statystyczne, w zależności od tego jakie informacje chcemy uzyskać. Wachlarz wykorzystywanych metod zaczyna... read more
Metody statystyczne w badaniach marketingowych
Każda agencja badawcza ma swój własny wypracowany aparat obliczeniowy, który wykorzystuje podczas analizy problemów badawczych jednak zdecydowana większość raportów opiera... read more