Wywiady Pogłębione (IDI) – (Individual In-Depth Interviews) metoda badań jakościowych, w której badacz przeprowadza wywiad z pojedynczym respondentem w celu dostarczenia jak największej liczby informacji na temat badanego zjawiska.
Related Posts
Czynniki wykluczające jednostki z badania
Rzetelność wyników uzyskanych w badaniach marketingowych w szczególności zależy od autentyczności wypowiedzi respondentów. Oczywiście jeżeli badany będzie chciał nas oszukać... read more
CAPI jako metoda wykorzystywana w badaniach rynkowych
Podczas badań prowadzonych metodą CAPI (tak jak w przypadku badań PAPI) kontakt ankietera z respondentem jest bezpośredni (twarzą w twarz),... read more
Monitoring preferencji klientów – przeciwdziałanie migracji klientów
W każdej branży koszty pozyskania nowego odbiorcy usług/ produktów są zawsze o wiele wyższe niż utrzymanie dotychczasowych klientów. Lojalni... read more
Korzyści płynące z badań Mystery shopping
Tajemniczy klient dowie się czy poszczególne oddziały stosują się do standardów wyznaczonych przez firmę? Tajemniczy klient sprawdzi jaki jest poziom obsługi... read more
Zachowania konsumenckie w badanich rynkowych
Jedną z wielu potrzeb informacyjnych jakie Zamawiający badanie chce uzyskać są dane odnośnie zachowań konsumenckich. Wyniki badania powinny zatem dostarczyć... read more
Audyt bezpośredni
To najczęściej stosowana odmiana Mystery Shopping. Przeszkoleni audytorzy wysyłani są do punktów, w których mają dokonać obserwacji. Następnie... read more
Badania marketingowe w branży hotelarskiej
Wrocław, a także kilka innych dużych miast w Polsce czeka w najbliższym wiele inicjatyw sportowych i kulturalnych. W związku z... read more
Metody statystyczne w badaniach marketingowych
Każda agencja badawcza ma swój własny wypracowany aparat obliczeniowy, który wykorzystuje podczas analizy problemów badawczych jednak zdecydowana większość raportów opiera... read more
Badanie rynkowe-proces postępowania
Badania rynkowe są niezbędnym instrumentem marketingowym pozwalającym uzyskać informacje mające wspomóc podejmowanie ważnych decyzji związanych z rozwojem przedsiębiorstwa. Jednak by... read more
Badania CATI
(Computer - Assisted Telephone Interviewing) - wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym) Jest to prosta i szybka metoda pozyskiwania... read more