„Marketing jest walką na percepcję, a nie wybory” – twierdzą Al Ries I Jack Trout i jako przykład podają Coca-Cola Company. Testy smakowe ewidentnie pokazują, że New Coke jest lepsza niż Coca – Cola Classic, ale liderem sprzedaż i tak pozostaje Coca-Cola Classic. Dlaczego? Wydaje się, że spora część odpowiedzi tkwi w wizerunku tej właśnie marki, produktu.
Wizerunek marki to klucz do sukcesu.
A jak postrzegana jest przez konsumentów Państwa marka?
Jakie konotacje, skojarzenia budzi?
Jak mają się owe wyobrażenia do wyobrażeń jakie budzą marki konkurencyjne?
A jak Państwa wizerunek wypada na tle marki idealnej?
Na te i wiele innych pytań pomożemy Państwu odpowiedzieć w oparciu o przygotowane przez nas narzędzie do pomiaru: Wizerunku Marki. Przygotowując ową metodologię duży nacisk położyliśmy na semiotyczny wymiar tego badania. W przeciwieństwie do większości badań marketingowych kwestie językowe odgrywają tu rolę priorytetową. Nie zapominamy jednak o rzetelności, trafności i obiektywności przygotowanego narzędzia.
Efektem finalnym naszej pracy jest raport, który pozwoli określić niepowtarzalną strukturę cech determinujących Państwa produkty/usługi. Dodatkowo analiza za pomocą macierzy dostarczy danych na temat relacji wizerunku Państwa firmy do konkurencji czy produktu idealnego.
Wierzymy, że dostarczone przez nas dane okażą się przydatne w opracowywaniu strategii marketingowej.
Post Date: 2011-02-02