(Paper and Pencil Interview) jedna z technik badań ilościowych, realizowana w formie wywiadu bezpośredniego, podczas którego odpowiedzi respondenta zapisywane są przez ankietera w papierowej wersji kwestionariusza.
Related Posts
Badania typu „in home test”
badania ilościowe przeprowadzane w domach respondentów przez przeszkolonych ankieterów, których celem jest dostarczenie szczegółowych i wnikliwych informacji na... read more
Raporty dla galerii handlowych
Zakres Tematyczny Usługi Zachowania zakupowe mieszkańców: Analiza ruchu klientów w galeriach handlowych, obiektach handlowych, marketach wielkopowierzchniowych. Rozkład ruchu klienta według dzielnic administracyjnych miasta. Postawy... read more
Badania rynku – wybór odpowiedniej metody zbierania danych
W badaniach rynkowych istnieje wiele ilościowych metod zbierania danych. Należą do nich m.in. wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI), bezpośredni indywidualny... read more
Eye tracking w badaniach marketingowych
Na co zwracamy uwagę podczas przeglądania prasy, co przyciąga nasz wzrok podczas oglądania spotów reklamowych, które billboardy zauważymy na ulicy?... read more
Monitoring prasy reklamowej
Każdy z nas zapewne spotkał się kiedyś z gazetką reklamową. Należy do jednej z najpopularniejszych technik marketingowych, dzięki temu, że... read more
Mapy percepcyjne jako narzędzie badań rynkowych
Narzędzia tego typu wykorzystywane w badaniach rynkowych mają na celu dostarczanie informacji ważnych z perspektywy tworzenia strategii marketingowych. Mapy percepcji to... read more
Badania fokusowe
(Focus Group Interviews -Zogniskowane Wywiady Grupowe (FGI)) metoda badań jakościowych, polegająca na analizie wypowiedzi uczestników uzyskanych... read more
Techniki jakościowe wspierające badania rynkowe
Korzenie technik projekcyjnych należy doszukiwać się w teorii mechanizmów obronnych Freuda. Jednak po raz pierwszy ową metodę do badań rynkowych... read more
Tajemniczy klient czyli o Mystery Shopping
Mystery Shopping (tajemniczy klient) jest to jedna z najefektywniejszych metod badania poziomu obsługi klientów. Historia tej metody rozpoczęła... read more
Eksperyment w badaniach reklamy
Nie ma wątpliwości, że bez przemyślanej i rozległej promocji swojej marki i produktów, nie uda się zainteresować naszą ofertą potencjalnych... read more