(Paper and Pencil Interview) jedna z technik badań ilościowych, realizowana w formie wywiadu bezpośredniego, podczas którego odpowiedzi respondenta zapisywane są przez ankietera w papierowej wersji kwestionariusza.
Related Posts
Wywiady pogłębione
Wywiady Pogłębione (IDI) - (Individual In-Depth Interviews) metoda badań jakościowych, w której badacz przeprowadza wywiad z pojedynczym respondentem ... read more
Badania syndykatowe
badania określonego problemu badawczego przeprowadzane na zlecenie grupy klientów lub z inicjatywny agencji badawczej. read more
Rynek lokalny czy regionalny?
Nie ważne czy jestem młodym przedsiębiorcą czy też doświadczonym ” rekinem biznesu”, za każdym razem kiedy myślisz o ... read more
Firmy badania rynku/ instytut badania rynku/Agencje badania rynku
instytucje specjalizujące się przeprowadzaniu wszelako pojętych badań rynkowych i społecznych w celu dostarczenia aktualnych informacji na temat... read more
Badania fokusowe
(Focus Group Interviews -Zogniskowane Wywiady Grupowe (FGI)) metoda badań jakościowych, polegająca na analizie wypowiedzi uczestników uzyskanych... read more
Audyt internetowy
W obecnych czasach Internet stał się bardzo ważnym kanałem sprzedażowym dla prawie każdej branży. Z dnia na dzień w sieci... read more
Techniki jakościowe wspierające badania rynkowe
Korzenie technik projekcyjnych należy doszukiwać się w teorii mechanizmów obronnych Freuda. Jednak po raz pierwszy ową metodę do badań rynkowych... read more
Agencja badania rynku- zadania
Najprościej mówiąc agencje badawcze dostarczają przedsiębiorcą niezbędnych informacji potrzebnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych. W Polsce początki rozwoju branży badawczej... read more
Badanie Omnibusowe CATI B2B TOP 10
Tematyka Badania: W badaniu omnibusowym CATI B2B możliwe jest umieszczanie pytań zgodnie z preferencjami Zleceniodawcy. Tematyka badania może obejmować: Opinie na temat... read more
Badanie rynkowe-proces postępowania
Badania rynkowe są niezbędnym instrumentem marketingowym pozwalającym uzyskać informacje mające wspomóc podejmowanie ważnych decyzji związanych z rozwojem przedsiębiorstwa. Jednak by... read more