(od ang.Habits & Attitudes) – przedmiotem badań jest analiza ilościowa nawyków i postaw konsumentów w stosunku do badanego zjawiska np. zwyczaje i zachowania konsumenckie.
Related Posts
Agencja badania rynku- zadania
Najprościej mówiąc agencje badawcze dostarczają przedsiębiorcą niezbędnych informacji potrzebnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych. W Polsce początki rozwoju branży badawczej... read more
CATI vs PAPI – zalety i ograniczenia
Indywidualny wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI) oraz bezpośredni wywiad z wykorzystaniem papierowej wersji kwestionariusza (PAPI) to metody zbierania danych najczęściej... read more
Techniki jakościowe wspierające badania rynkowe
Korzenie technik projekcyjnych należy doszukiwać się w teorii mechanizmów obronnych Freuda. Jednak po raz pierwszy ową metodę do badań rynkowych... read more
Badanie jakości obsługi klienta
Co sprawia, że chętnie powracamy do danej restauracji, sklepu, placówki bankowej? Pierwsza nasuwająca się odpowiedź to dobry produkt, w przypadku restauracji... read more
Badania sondażowe a dobór próby
To jedna z najpopularniejszych metod wykorzystywanych w badaniach opinii publicznej. Metoda ta polega na stworzeniu kwestionariusza, którym następnie za pośrednictwem... read more
Badania ewaluacyjne
Historia badań ewaluacyjnych rozpoczyna się w Stanach Zjednoczonych, na początku lat 60 XX wieku. Impulsem do rozwoju tego typu pomiarów... read more
Raporty dla deweloperów
Oferujemy wsparcie w następujących obszarach: Rekomendacje dotyczące wyboru biura pośrednictwa nieruchomości: Zakres: Wybór biura do współpracy w zakresie sprzedaży inwestycji. Metodologia: Analiza danych... read more
Metoda conjoint w badaniach rynku/badaniach marketingowych
Jedną z metod badawczych mających szerokie zastosowanie w badaniach marketingowych jest technika conjoint. Metoda sama w sobie polega na dekompozycji... read more
Rezultat badania zdeterminowany adekwatnością i rzetelnością metody badawczej
W przypadku badań marketingowych, analiz rynkowych realizowanych dla klientów biznesowych bardzo ważny jest szybki czas ich realizacji. Dlaczego? Wynika to... read more
Badania rynkowe w branży produkcyjnej
Badania rynkowe dostarczają informacji niezbędnych do podjęcia ważnych z perspektywy funkcjonowania przedsiębiorstwa decyzji biznesowych. W przedsiębiorstwach produkcyjnych istnieje wiele zastosowań... read more