Raporty dla galerii handlowych

Tags:

Raporty dla galerii handlowych

Twój zaufany partner w badaniach rynku.

Zakres Tematyczny Usługi

  1. Zachowania zakupowe mieszkańców:
    • Analiza ruchu klientów w galeriach handlowych, obiektach handlowych, marketach wielkopowierzchniowych.
    • Rozkład ruchu klienta według dzielnic administracyjnych miasta.
    • Postawy wobec zakupów w alternatywnych lokalizacjach.
    • Mapa migracji, siła przywiązania, stopień lojalności.
    • Motywy zakupowe, kryteria socjo-ekonomiczne i behawioralne.
    • Opcjonalnie: kryteria psychologiczne.
  2. Profilowanie klientów:
    • Analiza demograficzna i behawioralna profili klientów.
  3. Analiza udziałów rynkowych:
    • Badanie na podstawie danych preferencyjnych.
  4. Badanie zadowolenia klientów:
    • Ocena satysfakcji klientów z usług i produktów.
  5. Badanie wartości dodanych:
    • Poszukiwanie nisz i dodatkowych wartości oferowanych przez obiekt.
  6. Badanie wizerunku:
    • Ocena postrzeganego wizerunku obiektu handlowego.
  7. Skuteczność działań marketingowych:
    • Analiza efektywności kampanii reklamowych.
  8. Analiza konkurencji i saturacji:
    • Badanie obecności konkurencji i poziomu nasycenia rynku.
  9. Badanie ruchu pieszych:
    • Test + re-test ruchu pieszych w obszarze.

Zakres Geograficzny

  • Warszawa
  • Wrocław
  • Poznań
  • Kraków
  • Łódź
  • Trójmiasto
  • Opole
  • Szczecin
  • Katowice
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Częstochowa
  • Bydgoszcz
  • Jelenia Góra
  • Wałbrzych
  • Kłodzko
  • Legnica
  • Leszno
  • Białystok
  • Rzeszów
  • Lublin

Technika Zbierania Danych

  • PAPI (Personal Assisted Interview): Wywiady bezpośrednie w lokalu respondenta.
  • Walking Route Door-to-Door: Bezpośredni kontakt z respondentami.
  • Dane pierwotne: Zbierane „z pierwszej ręki”.

Warstwowanie Próby Badawczej

  • Próbki per dzielnica administracyjna.
  • Liczba wywiadów proporcjonalna do zaludnienia per dzielnica.

Raportowanie

  • Standardowy raport opisowy z wnioskami w języku polskim.
  • Raporty w innych językach na życzenie.

Dla Kogo Usługa?

  • Zarządcy obiektów handlowych
  • Potencjalni inwestorzy i najemcy na etapie komercjalizacji obiektu
  • Branżowcy

Czas Realizacji

  • Od 7 do 21 dni

Terminy

  • Z wyprzedzeniem minimum 30 dni
CeBRiS Badania Rynku Wrocław

Skontaktuj się z nami!

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Telefon

+48 535 77 12 17

Adres mailowy

info@cebris.pl

Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu przygotowania oferty lub realizacji zadań wynikających z przesłanego zapytania (zgodnie z art. 6 ust 1 pkt b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz. L 119/1, 4/05/2016)).

CeBRiS Badania Rynku Wrocław

Zadzwoń teraz!