Zalety Badania:
Najniższa cena na rynku: Koszt badania jest konkurencyjny i dostosowany do potrzeb klientów.
Praca ankieterów podlega zapisowi cyfrowemu: Zapewnia to... read more
Zogniskowane wywiady grupowe (FGI) są metodą bardzo często wykorzystywaną w badaniach rynku. Za ich pomocą jesteśmy w stanie uzyskać informacje... read more
Jedną z wielu potrzeb informacyjnych jakie Zamawiający badanie chce uzyskać są dane odnośnie zachowań konsumenckich. Wyniki badania powinny zatem dostarczyć... read more
Narzędzia tego typu wykorzystywane w badaniach rynkowych mają na celu dostarczanie informacji ważnych z perspektywy tworzenia strategii marketingowych.
Mapy percepcji to... read more
badania, których celem jest dostarczenie kluczowych informacji na temat mechanizmów mających wpływ na funkcjonowanie ekonomiczne, marketingowe i ekonomiczne przedsiębiorstw. read more
Działy HR w ciągu ostatnich 5 lat doświadczają nowych zmian wśród pracowników. Rynek pracowników odciska swoje piętno na większości podmiotów... read more
Nie jest tajemnicą, że aby sprzedać dany towar trzeba go najpierw skutecznie rozdystrybuować, czyli pozyskać nabywców dzięki zapewnieniu im... read more