Badania rynkowe są niezbędnym instrumentem marketingowym pozwalającym uzyskać informacje mające wspomóc podejmowanie ważnych decyzji związanych z rozwojem przedsiębiorstwa.... read more
Większość klientów wysyłając brief z zapytaniem na realizację badania marketingowego koncentruje się na realizacji jednego celu przez agencję - dostarczenie... read more
technika, dzięki której możemy ustalić minimalny oraz maksymalny próg wrażliwości cenowej grupy docelowej konsumentów. Analiza parametrów cenowych... read more
Badania prowadzone na małych próbach, realizowane zazwyczaj w formie indywidualnych wywiadów (IDI) lub zogniskowanych wywiadów fokusowych (FGI). Badania... read more
Rynek badań marketingowych w Polsce na dobre zaczął się rozwijać po 1989 roku (powstanie pierwszej, niezależnej, polskiej firmy badawczej-... read more
Metoda MAT jest techniką często stosowaną przez przedsiębiorstwa w analizie 12-miesięcznego trendu sprzedaży, jak i prognozach sprzedaży. Zastosowanie... read more
(Computer - Assisted Web Interviewing) - ankieta internetowa nadzorowana przez system komputerowy), technika badań ilościowych, w której respondent... read more